Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Titkos hazugságok

A fantáziáimról vagy épp az emlékeimről, az igazság és igaztalanság feltárásának igénye nélkül.

Friss topikok

  • Human Black Widow: @nosferato: rutinos vagyok, volt nálam váltás ruha és természetesen hazavitt... (2011.02.23. 15:07) A kurva
  • Human Black Widow: @Kúrás: párat felszabadítottam régről... (2011.02.02. 14:03) A nyomozónő

Linkblog

2010.10.25. 21:49 Human Black Widow

A nyomozónő

Beidéztem, kosztümben, dögös szemüvegben, vagány nyomozónőként. Hűtlen kezelés és sikkasztás alapos gyanújával.

Öltönyben érkezett, jóképű pasi volt. Leültettem. Láttam, hogy feszélyezve érzi magát a helyzettől, tudtam több éves tapasztalatom alapján, hogy vaj van a füle mögött... Későre járt, talán egyedül is voltunk a kapitányságon... Mivel nem ő volt a fő vádlott, így inkább játszadoztam vele, mint keményen kihallgattam volna...

Gyorsan siklottak ujjaim a laptop billentyűzetén, vettem fel a tanú vallomását... /Fura volt, itt tudtam meg először a címét, sosem volt fontos/

Mikor végeztem a bürokratív teendőkkel, tárgyilagosan közöltem vele, hogy itt nem fognak minket zavarni. Tetszik, mint pasi és mivel nagyon sokat dolgozom, nincs időm párkapcsolatra, sőt szexre sem nagyon. Üzletet ajánlottam, elintézem, hogy ne kerüljön fel a vádlottak listájára, ha most rendesen megdug, azért hozzátettem azt is, ha esetleg megfontolná, hogy nem fogadja el az ajánlatomat, pillanatok alatt széttépem a blúzom és hívatom az őröket, hogy meg akart erőszakolni.

Kétségbeesetten nézett rám, egyszerűen lefagyott a hallottaktól. Bizonygatta, hogy ne tegyem ezt vele, hogy családos és gyermekei vannak, hogy ő ezt nem teheti, hogy nagyon tetszem neki, de őt várja a családja.

Felültem elé az asztalra, a cipőimet a széke széleire helyeztem, a harisnyám, a harisnyakötőm és a tangám kivillant a szoknya alól. Hűvös maradtam és kimért... Az alku tárgya vagy most szeretkezik velem és hazatérhet a családjához vagy kihagyja és ígérem, ezt évekig nem fogja tudni megtenni. Élveztem a játékot és az egyértelmű fölényemet, ahogy sarokba szorítottam és az arcára kiült a lelki vergődése... Rideg hangon mondtam, maga bűnös és a bűnösöknek vezekelniük kell.

Ezzel odahajoltam hozzá, megfogtam a nyakkendőjét és szájon csókoltam... Nem ellenkezett, de nem csókolt viszont... Fogtam továbbra is a nyakkendőjét és húztam magam után, nem fordultam meg, meg sem szólaltam, csak húztam magam után, majd megálltam és lassan megfordultam. Nekiálltam kigombolni az ingjét, ő még mindig nyöszörgött, hogy ne tegyem ezt vele, meg se hallottam, nem mert ellenkezni, meg sem mozdult, majd simogattam a mellkasát és újra szájon csókoltam.

Hanyatt dőltem a díványon és ráparancsoltam, hogy térdeljen, ő ugyan letérdelt, de tovább nyöszörgött... kezdett elfogni a kielégületlen vágy és a düh keveréke, erélyesen rászóltam, hogy nem fogok újra szólni vagy börtönbe vonul vagy visszapofázás nélkül teszi, amit mondok...

Bátortalanul kezdett el nyalni, csodásan játszadozott nyelve velem, kissé merev volt, de én élveztem, nem érdekelt, hogy nem akarja... én akartam! Körbejárt a nyelve, én pedig fejét a kezemmel irányítottam, ezzel is nyomatékosítottam, hogy nincs visszaút. Csodálatos érzés volt, ahogy végigjárta az élvezet a testemet, felemelő, megnyugtató, mámorító érzés volt.

Felállítottam, kinyitottam a nadrágját, ő pedig csupán némán állt, már nem mert szólni semmit. Félmerev farka előbújt a nadrágjából, kajánul vigyorogtam rá, ugye, hogy élvezte, szoptam egy kicsit, nem túl sokat, éppen annyit, hogy gumit tudjak a farkára húzni és ismét a nyakkendőjénél fogva magamra húztam, láttam a vivódást, a gyűlöletet és a megvetést a szemében, imádtam látni, imádtam érezni és imádtam uralni.

Katonásan, ütemesen mozgott bennem, egy hang nem hagyta el a torkát, csak az üveges tekintete árulkodott arról, hogy mélyen legbelül, minden etika, elv és gátlás levedlése után, szereti, hogy dughat. A csúcsra együtt jutottunk, majd megállt, még bennem volt, látszott a vívódás az arcán, majd bátortalanul megkérdezte, kiszállhat-e, én pedig újra a lehető legérzéktelenebbül mondtam, menjen.

Felöltözött, tekintetét a földnek szegezte, még véletlenül se kelljen rám néznie, még egy kegyelemdövést kellett adnom neki, megigazítottam a ruhámat, végigsimítottam kezemet az arcán a fülétől az álláig, mosolyogva és diadalittasan mondtam, ugye, hogy élvezted, most újra érezheted a szabadság ízét.

6 komment

Címkék: szex szerepjáték kegyetlenség


A bejegyzés trackback címe:

https://secretlies.blog.hu/api/trackback/id/tr132399052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZHN 2010.10.27. 08:23:32

Én konkrétan benne lettem volna egy ilyenben, egyszer voltam tanú. Kettesben. TÉNYLEG csak tanú :) Egy százados lány volt, kizárt, hogy 26-nál több. De nem laptopja volt, hanem valami tiszteletre méltó számítástechnikai csodája, 1993-nál biztosan nem régebbről. Ha a leltári asztalra hasaltatva csókolóztam volna a pinájával, a gépbe simán kapaszkodhatott volna, hogy ne csússzon le a torkomon. Mert a gép is elég nehéz volt, meg ő is elég pici.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.10.27. 09:39:45

hogy vagytok képesek végigcsinálni úgy, hogy nem estek ki a szerepből?
eszméletlen lehet...
én is voltam tanu, egy szimpatikus fiatalember hallgatott ki, de semmi ilyesmi nem történt :DD

Human Black Widow 2010.10.27. 12:00:25

@Kúrás: Hát igen, az átkozott fantázia, miért nem kérdezted meg őszinte tisztelettel, hogy nem hatolhatnál-e belé előről az asztalán, ha szépen kérted volna, talán még valósággá is válhatott volna ;)
@éniskócos: nem mondom, hogy könnyű, de előre gondosan megtervezett minden szerep, mielőtt eljátszuk, ráhangolódunk és kilépünk valós világunkból, hogy azzá válhassunk, akit a szerep ránkoszt.

zurologuss 2010.10.30. 11:01:47

jó ez a játékosdi. én is jövök.

ZHN 2011.02.02. 13:58:42

nincs kedved tovább nyomozni a fantáziádban? valaki olvasná, és szólt valakinek, hogy szóljon nekem, hogy szóljak.

Human Black Widow 2011.02.02. 14:03:01

@Kúrás: párat felszabadítottam régről...
süti beállítások módosítása