HTML

Titkos hazugságok

A fantáziáimról vagy épp az emlékeimről, az igazság és igaztalanság feltárásának igénye nélkül.

Friss topikok

  • Human Black Widow: @nosferato: rutinos vagyok, volt nálam váltás ruha és természetesen hazavitt... (2011.02.23. 15:07) A kurva
  • Human Black Widow: @Kúrás: párat felszabadítottam régről... (2011.02.02. 14:03) A nyomozónő

Linkblog

2010.11.02. 12:29 Human Black Widow

A tanárnő

Magánórákat adok. Laza és felvilágosult, vígkedélyű 30-as személyében, pasim üzletember, nagyon sokat van úton, szórakozásból korrepetálok és tanítok. Inkább megbeszélős, mint számonkérős formában, meleg van, mini szoknya és ujjatlan top van rajtam, épp hajat mostam, még vizes, az otthonomban fogadom a diákokat...

A diák, visszahúzódó és megszeppent, mindamellett lelkiismeretesen tanul, talán még 20 éves sincsen. Csinálja, amit mondok. Megdícsér, milyen gyönyörű vagyok, kedves, jólnevelt fiúcska. Elém áll az óra végével és megkérdezi suttogó hangon, hogy megcsókolhat-e. Megsimogatom az arcát és mosolygok rá, mégis micsoda butaságok keringenek gyermeteg fantáziáiban, még nem volt lánnyal dolga és én olyan szép vagyok és olyan jó tanár, segítenék-e rajta.

Megesik rajta a szívem és hagyom, hogy megcsókoljon, majd megfogom a kezét és bevezetem a szobába. Lassan és óvatosan vezetem be a női test rejtelmeibe, csókolózok vele, hogy kicsit oldódjon, majd vezetem a kezét a testemen, megérinttetem vele a melleimet, majd lejjebb engem kezét, lassan eldőlök az ágyon és elém térdel, a ajkai óvatos kényeztetésbe kezdenek, mindvégig irányítom, húzom, ameddig lehet, majd erős rázkódással hangtalanul adom át magam a beteljesedésnek.

Felállítom és elé térdelek, kinyitom a nadrágját és nagyon óvatosan kényeztetni kezdem, látom rajta, hogy küszködik, nem húzom tovább, gumit húzok rá és magamba engedem. Látom, hogy szorong, nem bírja tartani magát, majd fel is adja és átadja magát a beteljesülésnek.

Lesütött szemekkel kér elnézést, mosolygok rá és ismét megsimogatom az arcát, jó volt ez, csak gyakorolni kell! Ezzel útnak engedem.

Szólj hozzá!

Címkék: erotika szerepjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://secretlies.blog.hu/api/trackback/id/tr902415795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása