HTML

Titkos hazugságok

A fantáziáimról vagy épp az emlékeimről, az igazság és igaztalanság feltárásának igénye nélkül.

Friss topikok

  • Human Black Widow: @nosferato: rutinos vagyok, volt nálam váltás ruha és természetesen hazavitt... (2011.02.23. 15:07) A kurva
  • Human Black Widow: @Kúrás: párat felszabadítottam régről... (2011.02.02. 14:03) A nyomozónő

Linkblog

2010.10.28. 10:16 Human Black Widow

A kurva

Fekete neccharisnyát vettem, fehér tangával és melltartóval, egyszer rég vettem még egy nagyon igénytelen topot (mentségemre szóljon, neten rendeltem), mellrésznél cippzáros, bordás, igazi ócska kurvás, sosem hittem volna, hogy egyszer használni fogom, pink mini szoknya és a legmagasabb sarkú cipőm.

Copfba fogtam a hajamat, erős sminket kentem fel magamra és számomra, ami igazán hozzátartozik a kurva-léthez (bár fogalmam sincs, mert még nem is találkoztam kurvával, nem hogy az lettem volna) az igénytelenül nyitott szájjal rágózás.

Kiálltam az út szélére, nem kellett sokat várni és már meg is állt a kocsija mellettem, leengedte az ablakot, én pedig behajoltam. Megegyeztünk a tarifában és beszálltam.

- Miért álltál kurvának?

- Kell a zsé, a gyereket el kell tartani valamiből.

- Mit szól egyszer, ha felnő, hogy az anyja egy kurva?

- Mit szólhatna? Volt mit ennie, felvennie, volt hol laknia.

Majd belemarkolt a combom belső felébe, úgy éreztem magam, mintha valóban csak eszköz lennék, portéka.

Felvitt magához, majd megkínált vízzel, megittam és szédülni kezdtem, majd elveszítettem az eszméletemet.

Mire magamhoz tértem, lábaim-kezeim kábel kötegelővel egy székhez voltak kötözve, az asztalon pedig felvételre volt állítva egy videókamera. Megijedtem, ő pedig ott állt előttem és nézett.

- Mit jelentsen ez? Mit akarsz? Családom van, hagyj békén, nem kell a pénzed, engedj el.

Nem szólt hozzám, odajött és egy hirtelen mozdulattal széttépte a felsőmet és a melltartómat, majd a bugyimat is. Próbáltam bújni előle, de nem ment, túlzottan korlátozva voltam, felpofozott, oldalra fordított, majd kényszerített, hogy szopjam. Mikor elérkezett a csúcsra, kivette a számból és az arcomra élvezett. Majd hozott egy kést és elvágta a torkomat.

4 komment

Címkék: agresszió szerepjáték kötözés


A bejegyzés trackback címe:

https://secretlies.blog.hu/api/trackback/id/tr942404653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.03. 19:33:15

és azóta a túlvilágon nyomod? :)

Human Black Widow 2011.02.03. 19:41:32

@éniskócos: persze, azóta kísértet lettem, nem látni a képemen? :) és vissza-visszajárok, mint Magdi anyus :)

Human Black Widow 2011.02.23. 15:07:14

@nosferato: rutinos vagyok, volt nálam váltás ruha és természetesen hazavitt...
süti beállítások módosítása